Co je to Zásilkovna

Co je to Zásilkovna?

Logo_Zasilkovna_TEXT

Je to nový a levnější způsob doručení zboží od nás k zákazníkům - do výdejních míst v síti Zásilkovny s označením Z-point.

Už žádné fronty na poštách, ani hodiny čekání na kurýra. Vy rozhodnete, kdy a kde si zásilku vyzvednete a netlačíme na vás - na vyzvednutí máte vždy čas minimálně 7 dní.

Zboží si můžete na výdejním místě prohlédnout a zaplatit v hotovosti.

 

Kolik má Zásilkovna výdejních míst?

Do Zásilkovny je odevšad kousek. V současné době si můžete nechat své zboží zaslat již do více než tisíc devět set výdejních míst v České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku nebo Rumunsku. Celý seznam výdejních míst Z-point naleznete ZDE.

Z-pointy najdete v Čechách i na Slovensku. Výdejny najdete ve všech krajských městech a Z-pointy se otevírají také v dalších menších městech.

Výdejní místa jsou dobře označena logem Zásilkovny.


Jak dlouho mám na vyzvednutí své zásilky?

Na vyzvednutí svého zboží máte vždy 7 dní. Pokud ale kliknete na link na trasování zásilky, který od nás obdržíte v emailu, můžete si vyzvednutí zásilky prodloužit online a zdarma až na 21 dní.

 

Jak se dozvím, že je moje zásilka na místě k vyzvednutí?

Nejprve vám přijde informační e-mail o tom, že jsme Vaši objednávku vyexpedovali a předali ji Zásilkovně. Následně obdržíte e-mail od Zásilkovny, že byla zásilka vložena do online systému. 

V tomto emailu naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.

Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla - to znamená, že zboží může vyzvednou kdokoli, koho na Zásilkovnu vyšlete...

 

Za jak dlouho bude zásilka připravena na výdejním místě?

Termín dodání je do druhého pracovního dne po odeslání zásilky od nás. Tedy obvykle to tak bývá.

 
Jak a kde za zboží zaplatím?

Záleží na tom, jaký způsob platby jste si vybrali. Pokud převodem na účet, zašleme Vám podklady k platbě bankou. Zboží Vám zašleme okamžitě po připsání platby na náš účet.

Pokud jste si vybrali možnost platby v hotovosti na výdejním místě, mějte prosím při převzetí zboží připravenu hotovost. 

 

Co dělat, když je zásilka poškozena?

Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte.

Obsluha nás na to upozorní a my Vám zajistíme rychlé dodání nového zboží.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním... Více informací zde.